Dokumenty kierowane poprzez ESP do Komendy Powiatowej Policji w Brzegu prosimy przesyłać za pośrednictwem skrzynki:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
adres skrzynki: /KPP-Brzeg/SkrytkaESP
Zgodnie z Ustawą z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 700) informujemy, że Komenda Wojewódzka Policji w Opolu uruchomiła za pośrednictwem platformy ePUAP możliwość przesyłania dokumentów drogą elektroniczną.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Dokumenty zostaną przekazane do właściwego jednostki lub komórki organizacyjnej.